طرز تهیه کیک توت فرنگی تازه و خانگی ساده و سریع
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

توت فرنگی میوه خوشمزه فصل تابستان است البته سالهاست نوبرانه این میوه در اواسط بهار به وفور پیدا شده و به راحتی و با قیمت مناسب می توان آن را تهیه نمود. با توت فرنگی می توان انواع شربت ، مربا ، دسر و کیک تهیه کرد. این میوه خوش آب و رنگ به خاطر ظاهر و شکل زیبا و دلفریبش برای تزیین کیک و دسر هم بسیار کاربرد دارد. دستور کیک امروز را برای آن دسته از عزیزانی ارائه می کنم که یا وقت کافی برای پختن کیک ندارند ، یا حوصله کار زیاد ندارند ، یا مواد اولیه زیادی نمی خواهند استفاده کنند و یا خیلی ناگهانی دلشان کیک می خواهد و دوست ندارند کیک ساده بخورند!!!!!! در واقع دستور کیک امروز از دسته دستورهای فوری و ساده ای است که حتما باید یک جای خوب ذخیره اش کنید چون در فصل بهار و تابستان خیلی به دردتان خواهد خورد. 



لوله برق چیست؟
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

پترو صنعت آنارام

پترو صنعت آنارام 

لوله برق چيست؟ لوله برق را مي توان به عنوان يک پوشاننده سيم هاي هادي برق، که جريان برق با ولتاژهاي متفاوت از آن عبور مي کنند، تعريف کرد. اين وسيله از آسيب ديدن هادي جريان برق و همچنين حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سيم هاي برق مي باشد. لوله هاي برق در ساختمان هاي تجاري، مسکوني، ورزشي و کارخانه ها و شرکتها و تمام سازه هايي که داراي سيم برق هستند کاربرد دارد .

 



طرز تهیه خامه کیک
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دستور تهیه:

 

برای هر ۷۵ گرم خامه یک قاشق سوپخوری خاکه قند (در حدود ۲۵ گرم) در نظر می‌گیریم خامه و خاکه قند را مخلوط می‌کنیم و ظرف خامه را روی یخ می‌گذاریم و خامه را می‌زنیم تا سفت شود



افزایش بازدید واقعی گوگل
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

سئوهاما ، سئو و بهینه سازی سایت  

افزایش بازدید واقعی گوگل 
سئوهاما

افزایش بازدید واقعی گوگل

 

افزایش بازدید واقعی گوگل ، افزایش بازدید واقعی یکی از پر اهمیت ترین دغدغه های وب مستران میباشد. زیرا بازدید واقعی رابطه مستقیمی با افزایش فروش دارد. راه های افزایش بازدید.برای افزایش بازدید چند راه وجود دارد مانند سئو ارزان یکی از این راه ها استفاده از سئو کلاه سیاه میباشد در این روش با انحراف بازدید کننده ازیک سایت پربازدید به روشهای مختلف از جمله پاپ آپ یا لینک های خود باز شونده سعی میکنند 



طرز تهیه کیک اسفنجی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

فرض کنید میخواهیم یک کیک تولد عالی درست کنیم، اگر بتوانیم یک کیک ساده و اسفنجی را خوب بپزیم، تقریبا نصفه بیشتر راه را رفته ایم. کلا پایه اکثر کیک هایی که حرفه ای درست و تزیین شده اند، یک کیک ساده اسفنجی است. شاید تکراری باشد ولی دوباره طرز تهیه آن را مرور می کنیم.

 



طرز تهیه کیک ساده
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

مواد لازم اندازه کالری
تخم مرغ 4 عدد هر عدد / 150 کالری
روغن مایع دو سوم لیوان 100 گرم / 120 کالری
شکر یک و نیم لیوان 100 گرم / 400 کالری
ماست یک لیوان 100 گرم / 55 کالری
بیکینگ پودر یک قاشق مرباخوری 100 گرم / 163 کالری
وانیل یک سوم قاشق چایخوری 100 گرم / 300 کالری
آرد دو لیوان 100 گرم / 360 کالری



نان بادامی اسپانیایی خوشمزه و خانگی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

با ترکیب طعم نارگیل در شیرینی نان بادامی می توان طعم جدیدی را در میان شیرینی هایی که تا به حال مزه آن ها را چشیده ایم تجربه کرد.



علاقه مندان به تهیه شیرینی و نان های متفاوت خارجی مطمئنا نام نان شرینی بادامی اسپانیایی را شنیده اند ، شیرینی خوشمزه و کم کالری که در این بخش از آشپزخونه نمناک دستور تهیه آن را خواهیم گفت. شیرینی نان بادامی

 



اصول پخت “کیک یزدی” یا فنجانی خوشمزه و خانگی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

“کیک یزدی” یا همان کیک فنجانی با دستور پختی ساده مزه ای عالی دارد که حتی افرادی که علاقه به خوردن کیک های دیگر ندارند آن را امتحان می کنند.
مواد لازم برای کیک یزدی
آرد سفید 300 گرم
تخم مرغ 3 عدد
شکر 200 گرم



خوشمزه ترین طرز تهیه “راحت الحلقوم” خانگی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

“راحت الحلقوم” جزو ساده ترین طرز تهیه های انواع شیرین های خانگی است که با مقداری شکر و پودر نارگیل و مواد لازم ساده دیگر تکمیل می شود.
طرز تهیه راحت الحلقوم
مواد اولیه برای درست کردن راحت الحلقوم :راحت الحلقوم